Warmste week in Jette zit er op

Medische Bibliotheek en faculteit Geneeskunde en Farmacie schenken 2322 euro aan goede doelen.

De voorbije weken werden op de faculteit 1063 koppen warme chocomelk (en af en toe een koffie) uitgeschonken voor het goede doel, samen goed voor in 941 euro. De opbrengst van deze actie van de Medische Bibliotheek gaat net zoals vorig jaar naar Villa Samson. De faculteit doet daar nog ruim 1300 euro bovenop.

De faculteit GF steunde ook de Jump for Life actie van het UZ Brussel. Enkele medewerkers brachten bovendien een winnend bod uit voor een sprong en konden daardoor zelf ervaren hoe het voelt om van het dak van het ziekenhuis te springen. Een snelle opeenvolging van uiteenlopende gevoelens blijkbaar...

jump for life