BeMSA organiseert #SunnySocks4Docs campagne op 5 juni 2020

Geneeskundestudenten vragen aandacht voor psychische problemen bij gezondheidswerkers

Het idee is simpel: moedig zoveel mogelijk zorgverleners en studenten aan om op 5 juni hun zonnigste sokken te dragen. Maak een foto en post deze op sociale media met de hashtag #SunnySocks4Docs om je vrienden te laten weten dat je om de geestelijke gezondheid van gezondheidswerkers geeft. Je kunt er zelfs een prijs mee winnen!

In de weken voorafgaand aan de campagne zullen we infographics en feiten over geestelijke gezondheid op onze sociale media plaatsen, dus hou het in de gaten.

Ons doel is om het bewustzijn voor psychische problemen bij gezondheidswerkers te vergroten. We willen een discussie over dit onderwerp aanwakkeren en mensen laten weten dat ze niet alleen zijn.

Bezoek ons Facebook-evenement (https://www.facebook.com/events/3048677995191529) en sociale media voor meer informatie en regelmatige updates.

Laten we het stigma doorbreken. Samen.

Bijlagen:
Bewaar het bestand IG_story_1.pngIG_story_1.png[ ]240 kB